Jak probíhá tvorba

1. Prvotní kontakt

Je na Vás jakou formu komunikace preferujete.
Pro začátek je ale vždy lepší se sejít a vyslyšet Vaše požadavky osobně.
Je třeba pečlivě probrat, jaký je Váš cíl, čím chcete ostatní oslovit a jaké máte dostupné podklady pro tvorbu webu.

Pokud jste z okolí Valašského Meziříčí, nedělá nám problém za Vámi přijet. Pracujeme samozřejmě i s klienty na dálku.

2. Cenová nabídka

Jak budeme hotovi se zadáním, uděláme si předběžnou kostru s počtem stran, funkcemi a grafikou. Poté zhodnotíme co vše to bude obnášet, vytvoříme nabídku a tu Vám pošleme.

Cenu ovlivňuje taky jak připravené podklady od klienta dostaneme (text, obrázky apod.).

Prvotní kontakt a cenová nabídka je vždy zdarma

3. Návrh grafického zpracování

Po Vámi odsouhlasené nabídce se dáme do práce. Vytvoříme v grafickém programu podobu, jak web bude vypadat a tu Vám zašleme na další schválení v podobě PDF souboru, nebo v případě domluvy už ve webovém prostředí.

Nejsme zastánci hotových šablon, které už před námi někdo vytvořil a proto bude mít Váš web originální podobu a změny v designu a funkčnosti nebudou tak složité na úpravu.

4. Tvorba samotného webu

Po schválení grafické podoby začneme vkládat data, texty a obrázky na web. Vše probíhá na naší subdoméně a teprve až bude web kompletní a odsouhlasený, překlopíme ho na ostrý provoz.

5. Správa Vašich webovek

Pokud budete chtít, můžeme se nadále o Váš web starat. Provádět aktualizace, kontrolovat, zda je vše v pořádku a dělat změny, které jsou třeba pro Váš růst – například přidávat další sekce a stránky s textem, příspěvky na Váš blog, fotky do galerie apod.

Web je důležité pravidělně aktualizovat a kontrolovat z důvodu ochrany před hackerskými útoky a zajištěním stabilní funkčnosti.

Můžete se rozhodnout i pro automatické aktualizace a nikdo se nemusí o nic starat. Zní to skvěle, ale potom se setkáváme s rizikem, že se může cokoliv pokazit a první kdo chyby uvidí budou návštěvníci a nikoli vy nebo my.

6. Zviditelnění na internetu

Můžeme zviditelnit Vaši firmu cílenou reklamou pomocí služeb Sklik (Seznam.cz) nebo Adwords (Google). Dostanete se tak ve vyhledávačích na vyšší pozice nebo se můžete zviditelnit přes bannery na jiných stránkách s reklamními plochami. Snadno tak návštěvnost vzroste.